INSTITUTE FOR EDUCATIONAL RESEARCH

Креативна настава у пракси: игра и истраживање

Kreativna nastava u praksiКреативна настава у пракси: игра и истраживање 
  
Јасмина Шефер, Нада Ангеловски и Зорица Милошевић 
Издавач: Институт за педагошка истраживања 
Година издавања: 2012 
Цена: - 
            

 



Као круна вишегодишњег рада ове ауторе и њених сарадница створен је конкретан производ у виду практичних примера за учитеље. Ово је начин на који аутори афирмишу идеју да педагошка истраживања треба превасходно да имају "производ" који води побољшању процеса образовања. Проблематика је значајна са становишта преиспитивања доминантне педагошке парадигме која подразумева предметно расцепкано проучавање природних и друштвених феномена и отежава разумевање света који децу окружује. Ауторка са сарадницима храбро и са научном систематичношћу и отвореношћу анализира спроведено вишегодишње истраживање, што представља посебан научни допринос.

Проф. др Гордана Зиндовић
(из рецензије)


Практичари текст могу схватити као инструкцију или инспирацију за обогаћивање сопствене наставне праксе. Доступан је велики број конкретних примера за наставу. Прво је описан процес рада по разредима како би се стекао утисак о атмосфери и имплицитним порукама које смо слали ученицима. Затим следе записи о утисцима учитеља који су реализовали огледни програм у градској и сеоској школи. На крају су изложене припреме за часове које наставника може да користи и обогаћује. Циљ овог текста је у томе да прикаже низ методичких решења за обраду неких наставних садржаја из наставног програма.

Ауторке
 (из Увода)
Унапређивање квалитета и доступност образовања у Србији

Унапређивање квалитета и доступност образовања у Србији

Истраживање у школи

Истраживање у школи

Уважавање различитости у функцији позитивног развоја деце и младих

Уважавање различитости у функцији позитивног развоја деце и младих

Развој истраживачке праксе у школи

Развој истраживачке праксе у школи

Евалуација приступа Тролист

Евалуација приступа Тролист

Стваралаштво, иницијатива и сарадња у наставним предметима

Стваралаштво, иницијатива и сарадња у наставним предметима

Стваралаштво, иницијатива и сарадња: Нови приступ образовању, I део

Стваралаштво, иницијатива и сарадња: Нови приступ образовању, I део

Педагошки приступ Тролист: подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу

Педагошки приступ Тролист: подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу

Стваралаштво, иницијатива и сарадња: Импликације за образовну праксу, II део

Стваралаштво, иницијатива и сарадња: Импликације за образовну праксу, II део

Специфичне сметње у развоју

Специфичне сметње у развоју

ТИМСС 2015 у Србији

ТИМСС 2015 у Србији

Challenges and Perspectives of Inclusive Education

Challenges and Perspectives of Inclusive Education

Учење - зашто и како: Приступи у проучавању чинилаца који делују на учење

Учење - зашто и како: Приступи у проучавању чинилаца који делују на учење

Нове улоге за ново доба: прилози за редефинисање образовне праксе

Нове улоге за ново доба: прилози за редефинисање образовне праксе

Неуспех у школској клупи

Неуспех у школској клупи

Квалитативна истраживања у педагогији

Квалитативна истраживања у педагогији

Евалуација креативних активности у тематској настави

Евалуација креативних активности у тематској настави

Породица у системском окружењу

Породица у системском окружењу

Mobility and emigration of professionals: Personal and social gains and losses

Mobility and emigration of professionals: Personal and social gains and losses

Представе о образовним променама

Представе о образовним променама

Калитет и ефикасност наставе

Калитет и ефикасност наставе

Психолошка перспектива демократских односа

Психолошка перспектива демократских односа

Креативна настава у пракси: игра и истраживање

Креативна настава у пракси: игра и истраживање

Креактивне активности у тематској настави

Креактивне активности у тематској настави

Подстицање креативности у школи

Подстицање креативности у школи

Подстицање ученика похвалом и наградом

Подстицање ученика похвалом и наградом

Праћење и вредновање програма стручног усавршавања наставника

Праћење и вредновање програма стручног усавршавања наставника

О истраживању методу и знању

О истраживању методу и знању

Верска настава и грађанско васпитање у Србији

Верска настава и грађанско васпитање у Србији

Модели разредне дисциплине

Модели разредне дисциплине

Теорија и пракса професионалног развоја наставника

Теорија и пракса професионалног развоја наставника

Осећајно везивање

Осећајно везивање

Претпоставке успешне наставе

Претпоставке успешне наставе

Од психологије личности ка психологији особа

Од психологије личности ка психологији особа

Сарадња шкле и породице

Сарадња шкле и породице

TIMSS-2007

TIMSS-2007

Апорије образовања за демократију

Апорије образовања за демократију

Технологија, информатика, образовање

Технологија, информатика, образовање

Вршњачки односи и школски успех

Вршњачки односи и школски успех

Музички таленат и успешност

Музички таленат и успешност

Социјални односи и образовање

Социјални односи и образовање

Васпитање младих за демократију

Васпитање младих за демократију

Уважавање различитости и образовање

Уважавање различитости и образовање

Послушношћу до знања

Послушношћу до знања

Систем знања у настави

Систем знања у настави

Верска настава

Верска настава

Морални развој и морално васпитање

Морални развој и морално васпитање

Изазови демократије и школа

Изазови демократије и школа

Два века образовања у Србији

Два века образовања у Србији

Демократија у школстим уџбеницима

Демократија у школстим уџбеницима

Даровито дете у школи

Даровито дете у школи

Како препознати даривитог ученика

Како препознати даривитог ученика

Поглед у разред

Поглед у разред